Podkategoria: HelpDesk
-
HelpDesk »
LanCenter Helpdesk szybki oraz bardzo intuicyjny system do rejestracji i zgłaszania problemów serwisowych. Nadzór kluczowych elementów w firmie, ewidencja wszystki zgłoszeń umożliwia szybką klasyfikację problemu oraz rozwiązywanie ich efektywniej.PlikCenter producent urządzeń szyfrowanych USB. LanCenterProtectUSB to pendrive oraz program, który bły
Data dodania: 10 01 2012 · szczegóły wpisu » -
Monitoring sieci »
Audyt informatyczny to czasochłonne i kosztowne zadanie jakie stawiane jest przed każdą firmą wyposażoną w
Data dodania: 12 02 2012 · szczegóły wpisu »
dużą ilość stanowisk komputerowych. Dzięki naszemu rozwiązaniu możemy przeprowadzić audyt oprogramowania i
sprzętu w sposób szybki, łatwy, a przedewszystkim z jednego miejsca w firmie. Dzięki systemowi LanCenter
zaoszczędzimy n -
Forum Komputerowe »
Forum komputerowe, zezwala na dyskusje między ludźmi, wyrażanie swoich ocen, natomiast jeśli masz dylemat z swoim pc możesz zapytać o wsparcie. Jest to obszar spotkań pasjonatów sprzętu informatycznego, programów, sieci, programowania, tworzenia stron internetowych, bezpieczeństwa w sieci. Znajdują się także działy ogólne które dają szanse na pozna
Data dodania: 10 09 2014 · szczegóły wpisu »
Najnowsze tagi związane z podkategorią: HelpDesk
Odwiedziny robotów:

